vrijdag 15 juli 2011

Strandnagels

strand op je nagels:


stap 1: doe een blauwe lak voor de lucht over je hele nagels.


mijn blauw komt uit een setje van 5 kleuren bij de Action.

Stap 2: maak een zonnetje met een geel-oranje gloed. Ik deed dit door een dun gelakt puntje te zetten met  een klein beetje oranje en dan dikker geel. Met een saté prikker kun je er nog een keer doorheen halen (heel voorzichtig) daardoor krijg je een mooie gloed. Met de saté prikker trek je vanuit het punt de streepjes.
deze kleur kwam uit hetelfde setje als de blauw.

Stap 3: als je zeker weet dat de lucht droog is zet je een paar kleine witte stipjes in een streep, dit is voor het schuim. Dit deed ik met een nagellakpennetje, maar het kan ook met een saté prikker.



Stap 4: met een donkerblauwe kleur maak je het golfgevoel in het water door een beetje kriebelige streepjes te zetten. Dit kan met een nagellak pennetje, een saté prikker en een speciaal nail art kwastje. ik gebruikte hierbij een nagellakpennetje met donkerblauw.



Stap 5: met een sponsje kun je goed zand maken. ik gebruikte gewoon een nagellak pennetje.


Stap 6: met een saté prikker kun je de extra details zoals een vlieger, strandstoeltjes, parasol, ect. maken.
Dit heb ik gemaakt:
eerst een vliegertje
toen het touw
en toen het poppetje
toen een handdoek
dit is mijn eind resultaat!



nu heb je je eigen strandnagel!

Dit was mijn eerste echte blog die ik stap voor stap heb gemaakt voor jullie,
willen jullie alsjeblieft een reactie schrijven hoe jullie het vonden?
en als je het hebt geprobeerd?
alvast bedankt!

xoxo naillicious, till next time! <3


ps. mijn nail-art pennetjes kocht ik op www.cbc-beauty.nl 
ook kun je ze kopen op www.nailbudgetstore.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten