dinsdag 12 juli 2011

fimo

Heee nailaddicteds!

Drie dagen geleden keek ik op de site www.cbc-beauty.nl en zag ze staan. De fimo staafjes! Ik was er meteen helemaal weg van en plaatste het in mijn winkelmandje. Ook kocht ik nog een fimomesje erbij (€0,60) het zijn vijftig verschillende staafjes van 5 cm lang. (€6,95) gelukkig waren ze op voorraad want ik ben er mega-blij mee!
Als je ze dun genoeg snijd blijvende best lang zitten, echt een leuke versiering voor je nagels!








Van Hello-Kitty tot een sinasappeltje, ik vind het helemaal top! Ook kun je de staafjes appart kopen maar dat komt duurder uit. Je kunt het ook in een set van 100 verschillende kopen. (€12,95). Die sets vind je onder de kop: nail art > nail art sets

Hoop dat je ze leuk vind!

xoxo naillicious

Geen opmerkingen:

Een reactie posten